общественно-политический
еженедельник

Cлухачі Першого каналу Українського радіо можуть не почути в ефірі програми «Ера-радіо»

1 квітня 2016 року слухачі Першого каналу Українського радіо можуть не почути в ефірі вже звичні багатьом голоси ведучих та програми ВВВ«Ера-радіоВВВ». І це, на жаль, не першоквітневий жарт.

Понад 17 років програми ВВВ«Ера-радіоВВВ» звучали в радіоефірі вЂвЂњ увесь цей час слухачі отримували різнобічну та обвЂв„ўєктивну інформацію, якої досить часто так не вистачило на Першому каналі державного радіо, а працівники ВВВ«Ера-радіоВВВ» мали можливість творчо працювати, не конфліктуючи при цьому з власною совістю та принципами чесної журналістики.

Це були роки боротьби за свободу слова і протистояння з тими, хто увесь цей час намагався звільнити ефір Першого радіоканалу від ВВВ«незручноїВВВ» радіостанції. Ці спроби почались ще на початку двохтисячних, і особливо активно продовжились під час президентської кампанії 2004-го року та Помаранчевої революції, коли працівники ВВВ«Ера-радіоВВВ» кожного дня чекали звістки про закриття радіостанції. Але тоді вдалось вистояти і перемогти.

Наступний важкий період і в житті країни, і в роботі ВВВ«Ера-радіоВВВ» розпочався після 2010-го, коли ВВВ«режим ЯнуковичаВВВ» в усьому намагався встановити свої правила гри. Для нього це закінчилось Революцією гідності. А ось для ВВВ«Ера-радіоВВВ» відстоювання права на оприлюднення обвЂв„ўєктивної інформації завершилось тим, що радіостанції заборонили видавати в ефір випуски новин.

І, нарешті, третій етап наступу на ВВВ«Ера-радіоВВВ» датується початком 2016-го року. Нинішні керівники НТКУ, яким від початку цього року підпорядковується Українське радіоВВВ», виявились більш наполегливими і рішучими, аніж свого часу підручні Медведчука та Януковича. Їхня спроба ВВВ«зачиститиВВВ» ефір Першого радіоканалу від ВВВ«Ера-радіоВВВ» може виявитись вдалою. На жаль. Насамперед, для мільйонів радіослухачів, для яких ВВВ«Ера-радіоВВВ» за 17 років свого існування стало частиною життя.




Электронная версия общественно-политического еженедельника «Киевский ТелеграфЪ»
Copyright © 2000-2011 Информационно-издательская группа «ТелеграфЪ»
При полном и частичном использовании материалов, ссылка на «Киевский ТелеграфЪ» обязательна.